Friday, December 14, 2012

Wet Ones Sticky Situations Facebook Contest



Custom_banner_1353161091

As parents we do love our kids, but to be honest there are days that they do get into sticky situations like trying to feed Blues Clues on their yogurt (on the tv).  Or deciding that their stuffed animal would look better with a blue face but ended up getting more on themselves than the stuffed animal.  Or trying to feed the fish some of their peanut butter and jelly sandwich on the outside of the tank.  I had to laugh at many of the sticky situations my kids have been into.  Even now 9 and 12 they still find themselves into some sticky messes.  I still keep wet ones nearby - especially on trips.

Wet ones have given us the opportunity to share all our sticky situations in a Facebook contest and tips to how to get out of them..  Just go here and enter and you could win some amazing prizes..brand new iPad mini and 3 sets of prize packs with tickets for 4 people to go to Six Flags. 


“I participated in a campaign on behalf of Mom Central Consulting for Wet Ones. I received a promotional item to thank me for participating.”

2 comments:

Thriftanista in the City said...

I keep wet ones on me at all times. Two year olds are sticky. Thanks for sharing about the contest.

Unknown said...


Nếu là đầu lâu của cửu diệp Thuật Chú Sư thì giá trị lại càng cao hơn nữa.

Trong không gian có một số tinh cầu, có một số cư dân bản địa có những lực lượng kỳ dị, hoàn toàn bất đồng với tu sĩ. Những cư dân này đã bị tu chân liên minh để ý. Bọn không không hủy diệt những người này mà dùng một loại phương pháp nuôi dưỡng, sau đó giệt sát, đoạt lấy tinh hoa lực lượng.

Muốn nuôi dưỡng những chủng tộc khác, tất nhiên phải cấp cho chút thức ăn....

Hiện giờ Vương Lâm đã có tổng cộng mười chín cái đầu lâu. Hắn sau khi quan sát kỹ chúng xong liền đi tới cửa vào tầng thứ mười một, trở nên do dự.
dong tam mu lậu cho thuê nhà trọ cho thuê nhà trọ nhạc sàn cực mạnh tư vấn pháp luật qua điện thoại công ty luật ở hà nội số điện thoại tư vấn pháp luật dịch vụ thành lập doanh nghiệp
Hắn không biết Tiên Di tộc tổng cộng có mấy tầng nhưng dọc đường, nếu không có hồn phách Vấn Đỉnh kỳ thì hắn đã không tới được nơi này. Đối với tầng thứ mười một, hắn quả thật không nắm chắc.

Chỉ là đứng ở chỗ này hắn có một loại cảm giác kỳ dị, giống như dưới đó đang có thứ gì đó kêu gọi hắn. Khóe miệng Vương Lâm lộ một nụ cười lạnh. Ánh mắt hắn lóe sáng, không vội vã đi xuống mà xuất ra một trận pháp trên mặt đất.

Post a Comment